Замовити аналіз конкурентів

Аналіз конкурентів як частина продукту digital медіастратегії

Замовити аналіз конкурентів в агентстві інтернет-маркетингу Digital Marketing Agency та отримавши розгорнути звіт конкурентів допоможе Вам та вашому бізнесу розуміння як побудувати стратегію що обігнати конкурентів!

Погодьтесь! Важко завоювати свій ринок, якщо ви не знаєте діяльності каналів ваших конкурентів!

Підвищуйте рентабельність інвестицій за допомогою інструментів аналізу конкурентів, які надають практичну інформацію

  • Маркетингові канали;
  • Конкурентний трекер;
  • Органічні та платні конкуренти;
  • Трафік і залучення;

Конкурентний аналіз — також відомий як аналіз конкурентів — це спосіб оцінити ефективність вашого бізнесу та його продуктів або послуг порівняно з іншими компаніями, що продають подібні продукти чи послуги на вашому ринку.

Проведемо детальний аналіз діяльності конкурентів. Знайдемо слабкі та сильні сторони. Визначимо позиції цін у розрізі номенклатури та покупців. Зробимо аналіз цінових сегментів.

Приклад конкурентного аналізу: як один виглядає?

Замовити аналіз конкурентів
Замовити аналіз конкурентів

Конкурентний аналіз може значно відрізнятися залежно від того, що саме ви намагаєтеся дізнатися про своїх конкурентів. Ви можете провести аналіз конкуренції щодо конкретного аспекту, наприклад, підходу конкурента до веб-сайту, або ви можете поглянути на високий рівень його маркетингового підходу в цілому. Кінцева мета — допомогти вам зрозуміти свої сильні сторони та залучити нових потенційних клієнтів.

Існує багато різних способів структурування конкурентного аналізу, тому розгляньмо різні типи інформації, які часто зустрічаються в цьому типі дослідження.

Якщо Ви проводите високорівневий аналіз конкуренції, є кілька основних елементів, які ви повинні обов’язково включити навколо позиціювання конкурентів на ринку, наприклад:

  • Хто їхні цільові клієнти;
  • Яка їхня головна відмінність/ унікальна додана цінність для їхнього бізнесу та продуктів;
  • Ключові характеристики/переваги, які вони висвітлюють у рекламних матеріалах;
  • Ціни на продукти на різноманітних ринках;
  • Як вони підходять до доставляння ;
  • Незалежно від того, чи отримали вони фінансування, чи венчурний капітал.

Ці розділи допоможуть вам у збільшеному масштабі побачити, що відрізняє ваших конкурентів один від одного та як вони працюють, щоб виділитися серед конкурентів у вашій ніші.

Якщо ви хочете розглянути більш конкретні елементи підходів ваших конкурентів, ви можете додати такі розділи до свого аналізу конкурентів:

  • Функції веб-сайту (інструменти пошуку, зображення продуктів, дизайн/макет тощо)
  • Елементи взаємодії з клієнтами (робочі процеси оформлення замовлення, підтримка клієнтів, мобільний UX тощо)
  • Тактики копірайтингу (опис товарів, заклики до дії тощо)
  • Підхід до соціальних мереж (використані канали, частота публікацій, залучення тощо)
  • Тактики контент-маркетингу (теми блогів, типи контенту тощо)
  • Маркетингова тактика (види акцій, частота знижок і т.д.)
  • Маркетинговий підхід електронною поштою (інформаційний бюлетень, електронні листи про покинутий кошик, рекламні пропозиції тощо)
  • Відгуки покупців (мова, яка використовується навколо продуктів, повторювані скарги тощо)

Загалом аналіз конкурентоспроможності може набувати різних форм і форм залежно від того, що компанія хоче оцінити про своїх конкурентів, але це дає вам приблизне уявлення про те, що можна включити в різні розділи.

Чому вам потрібно замовити послугу саме у нас?

1Ви отримаєте послугу найвищої якості!

2 Ви не матимете почуття, що ви переплатили за роботу!

3 Впевненістьтого що ваша позиція буде найкращою!

4 Знижки для клієнтів!

5 Працюємо без передоплати із постійними клієнтами!

6 Особливі умови для співробітників відділів закупівель, маркетингу та PR-служб!

Зв'язавшись з нами Ви можете отримати відповіді на такі запитання:

аналіз конкурентів,
замовити аналіз конкурентів,
конкурентний аналіз,
аналіз конкурентів приклад,
аналіз конкурентів організації проводиться з метою,
аналіз конкурентів це,
аналіз конкурентів таблиця,
аналіз діяльності конкурентів,
аналіз конкуренції,
аналіз конкурентів підприємства,
аналіз цін конкурентів,