Створення анімації

Що таке анімаційні ролики?

Створення анімації з озвучкою, інфографікою, для розвитку Вашого бізнесу!

Анімаційне відео – це відео, створене за допомогою оригінального дизайну, малюнків, ілюстрацій або створених комп’ютером ефектів, які створено таким чином, щоб вони привабливо рухалися за допомогою будь-якої кількості художніх стилів. Незважаючи на те, що вони можуть інтегрувати відео в прямому ефірі, вони не потребують запису в прямому ефірі, щоб передати ідею чи історію.

Анімаційне відео чудово підходить для створення рекламних роликів та цікавих відеопрезентацій, які можуть допомогти компаніям пояснити складні теми у візуально привабливий спосіб. За допомогою анімації компанії можуть створити унікальне анімаційне відео, яке відображає суть їх бренду та ефективно передає їхнє повідомлення. Анімаційні проекти також можуть бути рентабельними, оскільки вимагають менше ресурсів, ніж живі відеоролики.

Довгий і короткий

Вибираючи тривалість анімаційного відео, спочатку врахуйте мету відео (воно більше інформаційне, ніж рекламне?) і платформу (платформи), на якій ви збираєтеся рекламувати відео. Наприклад, анімаційні відео до 30 секунд автоматично відтворюються на багатьох платформах соціальних медіа, а більше такої довжини – ні. Або, якщо ви купуєте рекламні ролики під час трансляції, вимоги до рекламних роликів часто зводяться до мілісекунд.

Загальний посібник щодо тривалості анімованого відео:

  • Коротка форма (15 секунд) — підходить для циклічної реклами
  • Стандартна форма (30 секунд) — підходить для реклами, циклічної чи ні
  • Довга форма (60 секунд) — підходить для пояснювальних відео
  • Наддовга форма (90 секунд) — підходить для детальних пояснювальних відео або історій бренду

Навіщо створювати анімаційні відео?

Якщо ви відповідаєте за планування різноманітного поєднання результатів у плані вмісту, анімація завжди представлятиме елегантну та економічно ефективну альтернативу виробництву відео в реальному часі.

Як і анімаційна графіка, анімація — це переконливий спосіб розповісти історію, що дозволяє робити речі, які ніколи не можна було б зробити в реальному світі — без великих витрат.

Сила відео неперевершена – воно провокує емоції, які спонукають до дій.

Використовуючи відео у своїй маркетинговій стратегії, ви:

  • Перетворюйте потенційних клієнтів на клієнтів і збільшуйте продажі та потенційних клієнтів
  • Надайте швидку та ефективну інформацію
  • Збільште веб-трафік із соціальних мереж
  • Створення довіри та авторитету через освіту

Компанії, які можуть використовувати анімаційну графіку…

Будь-яка компанія, яка має невеликий бюджет на відеомаркетинг, матиме більше можливостей для вибору в царині анімаційних відео — порівняно з будь-чим, що стосується прямої дії.  

Відео – чудовий спосіб підвищити зацікавленість користувачів і впізнаваність бренду. Крім того, вони можуть бути дуже ефективним інструментом для спонукання користувачів до дій на вашому веб-сайті. Тому допомагає підвищити ваш коефіцієнт конверсії. Дізнайтеся більше про те, як ми змінили бренд клієнтів за допомогою анімації,  у нашому прикладі Canny Bites.

Незалежно від того, чи ви обираєте живе відео чи анімацію. Одне можна сказати напевно – вам обов’язково потрібно включити відео у свою маркетингову стратегію контенту. У цьому блозі ми збираємося дослідити основні причини, чому компаніям варто використовувати анімацію. Якщо ви хочете дізнатися більше про те, який тип відеомаркетингу вам слід вибрати, перегляньте попередню публікацію в нашому блозі « Анімаційне відео чи живе відео – яке вибрати?».

1. Ваш бренд справляє незабутнє враження

Використовуючи рекламу в більш творчій формі. Компанії та бренди мають перевагу, залишаючи незабутнє враження на поточних і потенційних нових клієнтів. Підприємства можуть глибше зрозуміти свої цілі, цінності та наміри. Таким чином, вони дають своїм клієнтам чіткіше розуміння того, ким вони є як компанія. А також те, що вони відстоюють і як можуть допомогти клієнтам.

Джон Льюїс – одна з компаній, яка успішно використовує анімацію в рекламі. Джон Льюїс відомий своєю різдвяною рекламою, багато з яких можуть похвалитися креативною анімацією. Зараз цей бренд у людей асоціюється з Різдвом. Реклама відома своєю розповіддю, використанням різних стилів анімації та емоційною та ностальгічною реакцією, яку вони викликають, водночас тонко рекламуючи свої продукти. Такий стиль реклами змінив уявлення про бренд, а головне – його запам’ятали люди. Коли клієнти вперше звертаються до нас, нас часто запитують, як їхній бренд може залучити нових клієнтів . Креативна реклама часто є гарним початком. Будь то все чи поєднання цифрового маркетингу , PR-маркетингу чимаркетинг у соціальних мережах .

2. Це легко зрозуміти

Коли ви маєте справу зі складною ідеєю чи продуктом, спроба пояснити це лише в текстовій формі може бути дуже складною. Залежно від того, як написана копія та наскільки вона технічна, аудиторія може або не може підключитися до неї та взаємодіяти з нею. Копії та плоскі зображення не завжди втілюють ідею в життя так добре, як анімаційне відео.

Анімація — чудовий спосіб передати технічну та складну ідею чи повідомлення у формі короткої історії. Одним із чудових прикладів цього є відео, яке ми створили для Pireta . Технологія Pireta вбудовує зв’язок на рівні волокна тканини, що забезпечує широкий спектр використання, але явно дає переваги тим компаніям, які розробляють рішення у сфері носимих пристроїв.

3. Анімація підвищує рівень конверсії

Коли користувачі бачать відеоконтент на веб-сайті, вони на 100% частіше витрачатимуть на цьому веб-сайті більше часу, ніж відмовлятимуться від нього. Більше того, 64% людей з більшою ймовірністю завершать дію, будь то заповнення контактної форми чи здійснення покупки, після перегляду відео.

Якщо ви використовуєте анімацію, щоб пояснити користувачеві переваги вашого продукту чи послуги, вони, швидше за все, переглянуть усе відео, ніж прочитають вміст на вашому веб-сайті. Таким чином, ваше повідомлення стане привабливим, а користувачі дізнаються більше про ваш бізнес. Додавання заклику до дії в кінці відео – чудовий спосіб спонукати їх до подальших дій.

4. Це цікаво та весело

Подібно до того, як анімаційні дитячі фільми та мультфільми спрямовані на привернення уваги за допомогою розваг і творчості, маркетингові стратегії також спрямовані на привернення уваги за допомогою цих методів. Анімацію часто використовують для розваги, а не як маркетинговий інструмент, тому споживачі частіше звертатимуть увагу на анімацію, а не на традиційну рекламу.

Мало того, що анімація є чудовим способом розповісти історію та підключитися до вашої аудиторії – анімація сповнена безмежних можливостей, вона не обов’язково повинна бути реалістичною чи точною, вона може бути веселою, творчою та творчою. Це чудовий спосіб продемонструвати індивідуальність вашого бренду – просто подивіться на рекламу Epic Action Man від MoneySupermarket, яка не зовсім відповідає тому, що вони рекламують, але безперечно цікавий спосіб розважити споживачів і зробити їх незабутніми.

5. Контент можна легко оновити без перезйомок

У цю епоху цифрових технологій дуже важливо пристосовуватися до змін і показувати, що ви актуальні, особливо якщо ви працюєте в галузі, яка постійно змінюється, як-от технології. Важливо, щоб ви оновили свої маркетингові матеріали та повідомлення, щоб відобразити це.

Анімаційне відео – це чудове рішення для підтримки актуальності вашого вмісту. Якщо ви хочете адаптувати свій відеоконтент, щоб привернути увагу іншої аудиторії, або змінити повідомлення чи візуальні елементи, редагувати анімацію набагато простіше та рентабельніше, ніж перезнімати все відео.

Підводячи підсумок, можна сказати, що анімація може бути потужним маркетинговим інструментом, це чудовий спосіб почати зв’язуватися зі своїми клієнтами, змусити їх запам’ятати вас, залучити нову аудиторію та збільшити кількість конверсій.

Збільшіть вплив свого бренду за допомогою анімаційних рекламних роликів.

 

Хочете включити анімацію у свою маркетингову стратегію, але не знаєте як? Поговоріть з нашою командою сьогодні, ви також можете дізнатися більше про наші анімаційні послуги перетелефонувавши нам за номером 098 300 03 10.

Анімаційні ролики
Анімаційні ролики