Структура бізнес презентації powerpoint
Яку структуру повина мати бізнес презентація?
Створюємо структуру для бізнес презентація
Структура бізнес презентації powerpoint мабуть одне з найголовніших складових успіху!
Презентація – це словесне чи наочне уявлення чогось. У її змісті можуть бути використані таблиці та графіки, картинки та анімації, слайди та інфографіка, текстові повідомлення та фото. Все це може супроводжуватися музичним та звуковим супроводом, відеороликами. Всі ці елементи дозволяють зробити презентацію ефективною для сприйняття. Такі формати мають високу популярність і використовуються на різних конференціях, форумах та семінарах.
Структура презентації – як фундамент будівлі: без неї все розвалиться. Але як правильно поєднати всі слайди в єдиний логічний документ, який приверне увагу аудиторії та допоможе вирішити конкретні завдання?
Загалом, для бізнес презентації характерні такі моменти:
- Невеликий обсяг (до 10-15 слайдів), тому що на виступ спікера приділяється не більше 10 хвилин. В разі якшо ви не презентуєте а відправляєте по пошті чи на мессенджер то варто також розуміти що презентацію в 35 – 70 слайдів не будуть уважно дивитись. Тому варто лишати лише саме головне! Пам’ятайте це презентація! Більш детальну інформацію ви зможете донести окремо;
- Стислість викладу суті проекту;
- Логічність оповідання, інформативність та структурованість презентації.
- Головні елементи презентації:
Тема
Краще повністю розкрити вузьку тему, ніж намагатися осягнути неосяжне. Від однієї захоплюючої біографії письменника на уроці літератури буде більше користі, ніж від втиснутої в 10 хвилин історії Золотого віку.
Структура
Найцікавіший матеріал буде зіпсований, якщо доповідач перестрибує з однієї думки на іншу та плутається у словах. Слід розділити виступ на блоки та виділити у них основні думки. Краще переглянути фінальну презентацію на свіжу голову та переконатися, що тези не повторюються.
Дизайн
Секрет гарного дизайну – поєднання доречних зображень, шрифтів та кольорів. У презентації з фізики може взагалі не бути картинок, проте формули та графіки мають бути видно навіть тим, хто сидить за останньою партою. Доповідь з історії, навпаки, краще яскраво ілюструвати, щоб однокласники відчули атмосферу епохи, про яку йдеться.
Дизайн залежить від теми презентації, місця виступу та аудиторії, проте базові принципи завжди є єдиними.
Основні принципи створення презентації PowerPoint включають:
Ясність та логічність. Презентація повинна мати чітку структуру та послідовність, щоб глядачі могли легко слідувати за викладеною інформацією.
Мінімалізм. Слід обмежити використання тексту та зображень на слайдах, щоб уникнути перевантаження інформацією та зберегти увагу аудиторії.
Візуальна привабливість. Презентація має виглядати естетично та привабливо за допомогою графічних елементів, колірних схем та стильних шрифтів.
Адаптація до аудиторії. Слід враховувати інтереси та потреби аудиторії та налаштувати презентацію відповідним чином.
Нижче приклад структури слайдів бізнес презентації powerpoint. Звісно від ситуації та кількості матеріалу структура та кількість слайдів можуть бути різними.
Презентація бізнес-плану (приклад, шаблон, зразок)
Слайд 1 (Назва компанії) | Вкажіть, про що ця презентація (наприклад, презентації про компанію, презентація конкретної послуги, комерційна пропозиція, портфоліо компанії тощо). Так одержувач одразу зорієнтується, чого йому чекати від презентації та навіщо її дивитися.
|
Слайд 2 (Про компанію) | Лаконічно опишіть, чим займається компанія, скільки років на ринку, який її розмір, для кого надаєте послуги |
Слайд 3 (Наші послуги) | Опишіть послуги, які надає ваша компанія. Ми не радимо надто закопуватися в деталі з кожної послуги. Для поглибленого опису краще підготувати окремий документ чи сторінку на вашому сайті. |
Слайд 4 (Портфоліо / Продукція / Каталог) | Цей блок дуже важливий для студій дизайну інтер’єру, брендів одягу та аксесуарів, веб-студій та інших компаній, які мають сильний акцент на візуальній складовій. Від того, наскільки якісними будуть фотографії та картинки в цьому блоці, залежить і рівень презентації, і загальне враження клієнта про компанію. |
Слайд 5 (Кейси) | Кейси та портфоліо можна поєднати в один розділ, а можна рознести на два різні. Кейси це не просто виконана робота для вашого клієнта, це історія успіху конкретного проекту. Наприклад, ви займаєтеся брендингом і в портфоліо показуєте рівень робіт і на що здатні ваші дизайнери. А в кейсах розповідаєте про процес роботи над сайтом, який приніс вашому клієнту велику кількість заявок. |
Слайд 6 (Наші клієнти / Партнери) | Розмістіть логотипи ваших клієнтів чи партнерів. – Не варто робити на цьому слайді «цвинтар логотипів», бажано залишити кілька відомих компаній! Іноді можна зробити два окремі слайди: «Наші клієнти» та «Наші партнери». Наприклад, ви займаєтеся кур’єрськими доставками. На слайді «Клієнти» можете розмістити компанії, які ви обслуговуєте, а на слайді «Партнери» — компанії, які допомагають вам з доставкою в регіонах, де ви не представлені. |
Слайд 7 (Наша пропозиція) | Чітко сформулюйте пропозицію від Вашої компанії про послуги чи товари. |
Слайд 8 (Контакти) | Вкажіть вашу пошту, телефону, можете вставити свою фотографію будівлі офісу з мапою. |