РОБОТА НАД РЕПУТАЦІЄЮ КОМПАНІЇ

Slider

РОБОТА НАД РЕПУТАЦІЄЮ КОМПАНІЇ

Робота над репутацією в Інтернеті

Успіх бізнесу складається з величезної кількості складових: обсягу інвестицій;  професіоналізму;  розмірів команди, яка працює над брендом;  вкладень в маркетинг.  Ці чинники дійсно актуальні, проте є один вирішальний, який може знищити всю результативність просування і піару чи збільшити їх в десятки разів буквально в один момент.  Цього звіра звуть репутація.  Він, так само як будь-яка інша тварина, вимагає приборкання, дресирування і навчання.   Закриваємо тему аналогій, переходимо до суті.  Для управління репутації в інтернет-середовищі придумано окремий напрямок в маркетингу, що носить назву Search Engine Reputation Management (SERM).

Робота над репутацією компанії

Робота над репутацією компанії. Створення позитивної репутації

З чого складається репутація бренду в інтернеті?

Імідж бренду в інтернеті будується на основі багатьох факторів.  Їх можна поділити на дві великі групи:

  • Природне походження

У цю категорію входять справжні відгуки від клієнтів і партнерів.  Люди часто розповідають на своїх сторінках в соціальних мережах про все, що з ними відбувається.  Вони залишають відгуки на спеціальних майданчиках чи на сайті продавця.  Основна проблема формування природної позитивної репутації в інтернеті полягає в тому, що коли людина задоволена, він задоволений і йому не хочеться робити зайві рухи тіла і розповідати про це стороннім (виняток – якщо він в захваті від придбання та якості надання послуг).  Інша справа, якщо послугу зробили недостатньо якісно.  Начебто дрібниці, але з дрібниць складається успіх і люди їх помічають, залишаються незадоволеними, а коли людина незадоволена, він готовий зробити все, щоб довести свою правоту.  Так і виходить, що формування позитивної репутації природним шляхом вкрай складне завдання.

  • Накручені

Типовий PR.  Він складається з вигаданої або купленої інформації.  За допомогою цього підходу можна створити позитивну репутацію, але нерідко його використовують і для очорнення бренду.  У першому випадку, сама компанія створює контент, здатний підняти її в очах споживача, у другому – про негативні PR-кампанії піклуються її конкуренти.  Методів впливу на репутацію сотні і тисячі, для кожної сфери бізнесу знаходяться свої способи впливу на становище компанії на ринку.  Для яких цілей актуально займатися SERM? Займатися управлінням репутацією краще починати відразу з появою напрямки, що вимагає просування в інтернеті.  Якщо ви почнете замислюватися про SERM, коли ваші конкуренти стануть відводити клієнтів і продажі просядуть, зворотній шлях може зайняти дуже тривалий термін. Моніторинг потрібно вести постійно з моменту відкриття бізнесу. Контроль і поліпшення репутації актуально для:

  1. Компаній і брендів. SERM для юридичних осіб приносить: довіру з боку покупців і замовників;  збільшення конкурентоспроможності;  покращує кадровий склад;  збільшує інвестиційну привабливість компанії.
  2. Товарів і послуг. Тут управління репутацією впливає на: кількість звернень за товарною категорією, збільшується попит і спонукання клієнтів до покупки.
  3. Персони, медійної особистості. В цьому випадку не завжди актуально займатися поліпшенням репутації, адже поганий піар теж піар.  Лише для деяких категорія: медицина, психологія, інвестування потрібна обов’язкова робота над репутацією.  Для особистостей SERM приносить: гарантований захист ділової репутації і авторитет.

Пам’ятайте, SERM – комплексна дисципліна, що вимагає постійної участі.  Бажано контролювати репутацію на всіх етапах існування компанії, просування товару або особистого бренду. У чому полягає управління репутацією в інтернеті? SERM включає великий комплекс заходів:

  1. Моніторинг згадок компанії в інтернеті, визначення характеристик відгуків.
  2. Аналіз стану компанії на ринку.
  3. Визначення реакції цільової аудиторії на проведені компанією рекламні кампанії.
  4. Нейтралізація, зниження у видачі пошукових систем негативних відгуків, їх заміщення позитивними.
  5. Песимізація негативних відгуків у видачі, підйом в топ позитивних і нейтральних згадок.
  6. Формування інформаційного шуму у видачі, розсіювання уваги споживачів.

Для досягнення результатів використовуються різні засоби:

  1. Усуваються недоліки в роботі внутрішніх ресурсів компанії: сайту, груп в соціальних мережах, розсилок.
  2. Створюються і розміщуються позитивні відгуки на різних майданчиках.
  3. Ведеться робота з блогерами.
  4. Застосовується «партизанський маркетинг» на форумах та інших майданчиках.

Якщо ви хочете отримати якісні послуги управління репутацією, звертайтеся в Digital Marketing Agency.  Фахівці компанії подбають про планомірне і структуроване коригування положення бренду в інтернет-середовищі.