Копірайтинг – як написати статтю для бізнесу

Копірайтинг - як написати статтю для бізнесу

Копірайтинг – як написати статтю для бізнесу

01.10.2020 Коментарі Вимкнено до Копірайтинг – як написати статтю для бізнесу By admin

Копірайтинг – як написати статтю для бізнесу

Чому варто замовити копірайтинг текстів і статей від Digital Marketing Agency

Написання хороших статей вимагає практики, але є деякі стратегії, які ви можете застосувати для створення корисного контенту з мінімальними витратами сил, часу та інвестицій. Нижче наведені основні кроки, яких ви повинні дотримуватися при написанні статей, а також поради щодо оформлення, які допоможуть вам структурувати зміст і надавати інформацію в упорядкованому і зручному для читання вигляді.

Замовити копірайтинг текстів і статей від Digital Marketing Agency.  Лише якісний копірайтинг! Телефонуйте 0983000310 

Я думаю, будь-якого початківця копірайтера цікавить загальний алгоритм, як написати статтю. Доведеться розкрити вам цей далеко не секрет.

Пошук інформації
Рерайт ви робите або копірайт неважливо – спочатку потрібна інформація на тему.

Якщо ви на темі копірайту собаку з’їли, то чудово. В іншому випадку збираємо крупиці знань з авторитетних джерел в інтернеті. Є сумніви, чи правду пишуть на тому чи іншому сайті? Перевірте на двох-трьох інших. Ваші книжкові полиці і журнальний столик завалені літературою? Можете пошукати там.

Правдива і повна інформація – перший стовп, на який спирається якісна стаття. Додам що унікальність тексту, також надзвичайно важливий критерій!

Ще одна річ про яку варто знати! Це ключові слова в тексті! Про це буде в кінці статьї!

Осмислення і перероблення інформації конкретно під статтю
Про що ви розповісте в статті? Як подасте матеріал читачеві? При зборі відомостей на тему, ви, можливо, відвідували сайти аналогічної спрямованості та формату (персональні блоги, інтернет-магазини і т.д). Як це зроблено у них? Копіювати не варто, але от взяти за основу – чому б і ні?

Створення структурованого плану
Основна структура, незалежно від вашої тематики, наводяться нижче:
Вступний абзац – одне дві пропозиції, переказувати суть статті, щоб заінтригувати читача; має містити одне з основних ключових слів, якщо це можливо.
Тема 1 – містить одне з ключових слів, розглядаються питання або твердження, які були присутні у вступному абзаці;
Текст 1 – розділ, який пояснює про що (Тема 1);
Тема 2 – може містити ще одне ключове слово, готує висновок;
Текст 2 – розділ, який пояснює, Заголовок 2 і готує висновок;
Висновок – узагальнює статтю;
Ви можете додавати заголовки з текстами й 3, і 4, і 5 ….

Можна обійтися без цього, але якщо вам важко висловлювати думку послідовно, то розпишіть структуру статті. Де, як і про що в тексті ви будете говорити. Власне, у багатьох завданнях фігурує: додавайте в текст підзаголовки, марковані списки. Пункти вашого плану – це і є ті самі підзаголовки.

Це проста стратегія, але якщо прийняти цю базову структуру і реалізувати її у своїх статтях, ви будете швидше писати хороші статті, через те, що ви будете бачити загальну картину в вашому розумі.

Написання статті
Пишете? Правильно робите. Пишіть, не буду вас відволікати.

Але якщо ви не відчуваєте натхнення і не знаєте, як почати статтю, що писати в цих вступних абзацах, пропустіть їх і заповніть інші частини плану. Це зробить весь процес написання швидше і легше, ви побачите, що як тільки ви закінчите з заголовками 1 і 2 (і відповідним їм текстів), ви будете мати краще уявлення про те, як все це справа повинна виглядати.

Вичитування тексту
Перший отриманий текст практично у всіх копірайтерів і письменників вимагає редагування. Помилки, помилки, які не стикування пропозицій, тавтологія – багато різних шкідників належить викорінити, перш ніж відправляти текст покупцеві. Вичитувати текст краще на свіжу голову. З «замиленим оком» ви не помітите купу косяків. Зачекайте хоча б пів години після написання, займіться поки іншим текстом. Ідеально: дати статті вилежатися день-два, але замовники не чекатимуть. Так само, можна дати почитати текст своїм рідним і близьким, дізнатися їхню думку.

Перевірка унікальності
Перевіряєте текст програмами перевірки унікальності. При необхідності вносите до статті правки по виділеному сервісом уривків. Після цього прочитайте текст цілком ще раз – корективи можуть залишити ні узгодження закінчень, наприклад.

Ключові слова

Вам потрібно буде використовувати ключові слова, за якими ви хочете ранжуватися, тому першим кроком SEO копірайтингу є дослідження ключових слів.

Правильне дослідження ключових слів складається з цих трьох кроків:

Крок 1: Сформулюйте мету
Перш ніж приступити до дослідження ключових слів, ви повинні подумати про мету. Це те, що змусить вас виділятися з натовпу. При формулюванні своєї мети ви повинні розглянути такі питання, як: хто ви і про що ваш блог? Що робить його унікальним? Витратьте час, щоб сформулювати свої цілі.
Крок 2: Складіть список релевантних ключових слів

Після того, як ви сформулювали чітку мету, ви можете почати складати список всіх ключових слів, за якими хочете, щоб ваш сайт шукали. Після того, як ваша мета більш-менш прояснилася, ви повинні охопити терміни і слова. які потрапляють під вашу тематику. Ці ключові слова, які користувачі також будуть вводити в рядок пошуку.

Для того, щоб придумати гарні ключі, ви повинні поставити себе на місце вашої аудиторії. Як вони швидше за все будуть вас шукати? Що вони шукають в Google? В кінці
підбору ключових фраз
у вас повинен бути список всіх відповідних пошукових термінів, які можуть використовувати люди. Крім того, подумайте про комбінаціях і варіаціях цих термінів.
Є кілька інструментів, які допоможуть вам зібрати ключі під вашу тематику. Наприклад keyword-planner у Google або Wordstat у Yandex.

Дані сервіси допоможуть створити таблицю ключових слів. Спробуйте придумати комбінації ключових слів, а потім упорядкувати ключові слова з якогось пріоритету – які з цих ключових слів особливо важливі для ранжування (найближче до вашої тематики), а які менше? У багатьох випадках орієнтація на менш популярні і менш конкурентоспроможні ключові слова може бути хорошою стратегією.

Крок 3: Створення цільових сторінок SEO

Останнім кроком в підборі ключових слів є створення унікальних цільових сторінок, які будуть шукатися. Цільова сторінка – це сторінка, призначена для залучення відвідувачів, які знайшли ваш сайт за допомогою певного ключового запиту. Це може бути виділена сторінка або запис в блозі, оптимізована для певного ключового слова. Переконайтеся, що у вас
є цільова сторінка для кожного відповідного ключового слова, яке ви придумали.

Ваше дослідження ключових слів дасть вам гарне уявлення про те, про що вести блог. Вам доведеться створювати контент навколо певного слова. Хоча слово – це не тема. Поруч з ключовим словом (або ключовою фразою) вам знадобиться певна історія.

Три етапи написання SEO статті
Після того, як ви підібрали тему для статті, фактично тут починається SEO копірайтинг! Процес написання SEO складається з трьох етапів: підготовка, написання і редагування.
Підготовка тексту

Перший етап реального процесу SEO копірайтингу – це планування вашої роботи. Перш ніж покласти ручку на папір (або пальці на клавіатуру), витратьте деякий час і подумайте про те, що ви збираєтеся написати. До теперішнього часу ви повинні знати тему, але перш ніж почати писати, у вас повинні бути чіткі відповіді на наступні питання:

Яка мета вашої статті? Чого ви хочете досягти? Яким буде основний посил (ідея) вашого поста? На яке ключове питання ви хочете відповісти? Хто ваша аудиторія? У якому порядку ви представите свою інформацію? Яка буде структура вашої статті?

Найбільш важливим елементом статті є структура.
Структура тексту на вашому сайті життєво важлива для SEO
копірайтингу. Якщо контент має чітку структуру, у вас більше шансів на видачу в пошуковій системі.

Так що подумайте про структуру в статті, перш ніж почати її писати. Структура – це скелет вашого тексту: вона допоможе читачеві зрозуміти основні моменти статті. Сторінки з чіткою структурою приведуть до більш високих конверсій на вашому сайті.

 

Comments are closed