Вартість послуг маркетингової агенції Digital Marketing Agency

Маркетингова агенція Digital Marketing Agency займається різними аспектами маркетингу та реклами. Воно допомагає компаніям залучати й утримувати клієнтів, підвищувати впізнаваність бренду і досягати своїх бізнес-цілей.

Ми надаємо такі послуги:

Маркетинговий аудит 25 000 грн

Вартість:Що входить в послугу:
25 000 грн. Термін 14 днів.

Проведемо комплексний аналіз маркетингу компанії:

  • Аудит всіх інструментів;
  • Інтерв’ю з відділом продажу та менеджерами;
  • Ваші маркетингові цілі;
  • Цільова аудиторія;
  • Карта шляху клієнта;
  • Обов’язки співробітників і підрядників.

Ви отримаєте чіткі відповіді, як розв’язати усі наявні проблеми і розвивати бізнес.

Перевіримо роботу за маркетинговою моделлю 4P:

  • Product: товари, асортимент товарів, послуг, якість, дизайн, упаковка, властивості. Наскільки цей товар вирішує біль клієнта.
  • Price: ринок, програми лояльності, зручність оплати для клієнта, ціни, знижки, допродажі, які умови для зручності.
  • Place: цільова аудиторія (ЦА), де вона знаходиться, способи продажу, ринки збуту. Майданчики, де ведеться контент.
  • Promotion: реклама, особистий бренд власника, піар, контент, соцмережі, як люди дізнаються про послугу і як вони мають вибрати.

Аналіз конкурентів 14 000 грн

Вартість:Що входить в послугу:
14 000 грн. Термін 10 днів.

Коли ми аналізуємо рекламну активність, пов’язану з іміджевими завданнями бренду і спрямовану на формування знання, розглядаємо такі показники:

  • обсяг комунікації (кількість рекламних показів за певний період);
  • сезонність комунікації;
  • частота комунікації (скільки разів бренд проконтактував зі споживачем);
  • формати комунікації (що частіше використовує конкурент – банери, відео тощо);
  • підходи до таргетингу;
  • медіаспоживання цільової аудиторії (які формати найкраще сприймає аудиторія);
  • майданчики розміщення (сайти, де розміщується конкурент, вказують і на використані ним інструменти – YouTube реклама, програматик-інструменти, пряме розміщення);
  • креативи (ідея та форма комунікації, хронометражі відео, розміри банерів);
  • бюджети.

На основі цих даних формуємо точки диференціації щодо просування бренду. Дивимося, як кількісно та якісно відрізняються формати реклами конкурента, вибрані інструменти, обсяги комунікації та інше. Це допоможе визначити необхідний рівень медіатиску, щоб перетягнути увагу споживача.

Коли перед брендом стоять перформанс-завдання, ми аналізуємо інший набір показників. У цьому випадку звертаємося до сайту бренду – місця, де користувач здійснює цільову дію (купівлю, реєстрацію тощо).

Аналізуємо:

  • джерела трафіку;
  • обсяги трафіку;
  • рекламні інструменти;
  • відвідувачів сайту;
  • пріоритети в просуванні продуктів;
  • digital assets (цифрові активи – файли, документи, ілюстрації);
  • бюджети;
  • приклади креативів.

Це мінімально оптимальний набір показників для аналізу конкурентів. Їхня кількість та глибина аналізу можуть значно змінюватися в залежності від поставлених завдань та складності їх вирішення.

SEO – оптимізація сайту 12 000 грн

Вартість:Що входить в послугу:
Від 12 000 грн. Термін від 14 днів. Ціна залежить (від розмірів сайту)

Якщо ваш сайт не оптимізований, тоді пошукове просування є марним. Щоб підготувати проєкт до просування у пошукових системах, потрібна SEO (внутрішня) оптимізація вебресурсу. Після її проведення пошукова система (Google або Yandex) зможе розуміти, за якими запитами показувати ваш сайт у видачі.

Внутрішня оптимізація сайтів — комплекс робіт з покращення технічних та текстових факторів з метою збільшення кількості ключових фраз, за ​​якими ваш сайт ранжується у пошукових системах та їх позицій у видачі. Водночас дизайн та зовнішній вигляд вашого сайту залишаються незмінними.

Правильна пошукова оптимізація сайту включає такі види робіт:

  • Усунення дублікатів сторінок.

Для кожного виду дублікатів сторінок вибирається оптимальний спосіб усунення (це може бути редирект або атрибут canonical). Після усунення дублів на сайті з унікальним контентом пошукові системи лояльніше ставляться до вебресурсу, і він краще ранжуватиметься.

  • Правильне формування адрес сторінок.

Адреса кожної сторінки має бути релевантною запиту, який користувачі вводять в адресному рядку. Такі сторінки Google та Yandex ранжують краще, ніж SEF URL.

  • Розробка семантичного ядра сайту.

Від правильного складання семантичного ядра сайту залежить успіх просування вашого проєкту. Тому так важливо спочатку грамотно розширити семантичне ядро, підібрати синоніми та українськомовні запити, а потім сформувати основні групи запитів для цільових сторінок.

  • Грамотне складання мета заголовків та мета описів сторінок.

Оптимізація сайту вимагає приділити особливу увагу ручному складанню мета тегів. За формування мета заголовка (title) слова з найвисокочастотніших запитів розміщуються на початку, а мета опис сторінки (description) спонукає користувача перейти на неї.

  • Якісне написання SEO-текстів для сторінок, що просуваються.

Тексти, що розміщуються на вебсторінках, повинні бути унікальними та цікавими для відвідувачів сайту. А для правильної пошукової оптимізації вони мають містити ключові запити, точні та неточні входження.

Вартість внутрішньої оптимізації сайту залежить від тематики та кількості цільових сторінок – категорій товарів або видів послуг – і орієнтовно складає:  300$

Брендінг компанії (бренду) від 4800 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Від 2 800 грн. Термін 14 днів.

Брендінг компанії (бренду). Створення 3 (три) варіантів логотипу чи символіки. Доопрацювання обраного варіанту, термін розробки – 7 днів 2500 грн. Розробка брендбуку (Brand book) для успішного позиціонування компанії. Час 14 днів 4800 грн.

Таргетінг 3 000 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Від 3 000 грн. Термін від 3 днів. В вартість не входить рекламний бюджет.

Проведення аудиту ваших акаунтів. Щоб успішно запустити таргетинг, важливо виявити сильні та слабкі сторони ваших профілів у соцмережах. Складання детального портрету вашої цільової аудиторії і вибір майданчика для подальшого таргету в соцмережах. За допомогою веб-аналітики фахівці визначають стать, вік, геолокацію ваших клієнтів, їх інтереси та смаки. Це допомагає максимально точно виділити зацікавлену у ваших продуктах або послугах аудиторію, зрозуміти їх поведінкові переваги і, отже, вибрати майданчик для подальшого SMM-просування. Проведення аудиту ваших акаунтів. Робота над створенням рекламної стратегії бренду. Таргетинг потребує ґрунтовного підходу. Для ефективного просування важливо ретельно продумати контент, який приверне увагу та добре запам’ятається потенційному клієнту, однак не буде нав’язливим. Розроблення рекламного оголошення. Таргетинг вимагає кілька різних варіантів текстових і графічних креативів, які будуть використовуватися при тестуванні оголошень і в самій рекламній кампанії. Налаштування рекламної кампанії і виконання інтеграції заявок — один із найважливіших етапів. Щоб контент побачили саме ті люди, які можуть стати потенційними клієнтами бренду, важливо максимально точно виконати всі налаштування. Тестування та оптимізація кампанії. Після запуску оголошеь важливо відстежити реакцію користувачів і оперативно внести коригування в налаштування кампанії залежно від уподобань ЦА. Це дозволить покращити результати та досягти максимальних показників. Масштабування. Після етапу оптимізації можна приступати до масштабування кампанії, що, власне, й допоможе досягти запланованого рівня показників продажів. Складання звіту про виконану роботу і його подальша презентація клієнту — обов’язковий етап кожної кампанії. Важливо, щоб маркетолог або власник бізнесу гранично точно розуміли ефективність кожної конкретної маркетингової дії. Це дає можливість вибрати найбільш дієвий для їхнього бізнесу метод просування, чи то націлення або будь-який інший, оптимізуючи тим самим рекламний бюджет компанії.

Створення сайтів від 3 000 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість від 3 000 грн.

Створення сайтів, лендинг сайт, сайт-візитка, корпоративний сайт, сайт інтернет магазину.

Розробка сайту

Перед тим, як розпочати технічну частину створення веб-сайту, необхідно вивчити ринок, конкурентів, визначити цільового клієнта, його CJM та адаптувати УТП під реалії сьогодення. Тільки так можна бути впевненим у хорошому результаті. Адже будь-який комерційний сайт має виконувати головне завдання – приносити дохід.

Розробка стратегії сайту проводиться групою спеціалістів. Залежно від сфери бізнесу виконуються такі завдання:

  • визначення бізнес-цілей;
  • аналіз ринку та конкурентів;
  • визначення цільової аудиторії, її потреб та бажань;
  • створення унікальної торгової пропозиції;
  • SEO на етапі розробки та стратегія виходу сайту на ринок;
  • розробка скетчів, концепції та основних ідей сайту;
  • план просування веб-ресурсу;
  • визначення найефективніших способів просування.

Створення рекламної компаній (продукту чи бренду)

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість в кожному випадку обговорюється окремо.

Створення та запуск рекламний компаній

Розробка рекламної кампанії в Digital Marketing Agency що це таке?

Рекламна кампанія – це ваша головна зброя у війні за місце під сонцем для вашого бренду.

Види рекламних кампаній

Які види рекламних кампаній бувають:

– Рекламна кампанія для окремого товару, продукту. Такі кампанії доцільні тоді, коли планується запуск нового продукту або ж впали продажі наявного товару і необхідно їх «оживити».

– Іміджева кампанія

– рекламна стратегія для торгової марки в цілому, бренду або компанії-виробника.

Залежно від поставлених цілей:

– Рекламна кампанія для успішного запуску нового продукту;

– Для збільшення обсягів продажів компанії;

– Кампанія для підтримки рівня збуту наявного товару.

За охопленням рекламна кампанія може бути:

– міжнародного рівня;

– національного рівня;

– регіональна;

– локальна.

Залежно від цільової аудиторії:

– Орієнтована на споживачів;

– Розрахована на продавців і дилерів;

– Спрямована на конкурентів. За тривалістю дії виділяють такі рекламні кампанії:

– Короткострокова (до 1 місяця);

– Середньострокова (від 1 до 6 місяців);

– Довгострокова (понад 6 місяців).

Для того, щоб розробити стратегію проведення рекламної кампанії потрібно чимало попрацювати. Чим якісніше буде реклама, тим меншої кількості публікацій і матеріальних засобів вона зажадає для ефективного впливу на споживача.

План рекламної кампанії складається з наступних пунктів:

1. Підготовка до рекламної кампанії. На цьому етапі визначаються цілі рекламної кампанії та основні завдання. Для цього, в першу чергу, необхідно провести дослідження ринку і аналіз конкурентних компаній, сформувати основні характеристики цільової аудиторії і її потреби, визначити бюджет кампанії і терміни її проведення.

2. Розробка рекламної кампанії. Визначення оригінальної ідеї кампанії і формування стратегії її проведення. Вибір засобів реклами, медіа планування. Розробка дизайну, виготовлення рекламних матеріалів, POS-матеріалів, написання рекламних текстів. Це найважливіший і визначальний успіх етап, так він включає основні процеси, такі як медіа планування і розробка дизайну реклами. Те як, в який час, за допомогою яких засобів і в якому вигляді ви піднесете рекламу масам, визначить успіх всієї рекламної кампанії. Медіа планування містити вибір медіаресурсів, розкладу показу рекламних матеріалів, оптимізацію розміщення за охопленням аудиторії, вартості реклами і іншим характеристикам. Дизайн реклами та дизайн-концепція – основні засоби, за допомогою яких можна виробити стійкі асоціації у споживачів і відгук на рекламну кампанію, побудувати емоційний ряд і донести потрібну інформацію. Дизайн реклами – це наочне графічне представлення ідеї рекламної кампанії, яке відображається в рекламних модулях преси та журналів, на виставкових стендах, дизайні зовнішньої реклами та інших рекламних площинах.

3. Проведення рекламної кампанії: розміщення реклами, розповсюдження рекламних матеріалів, проведення рекламних заходів.

4. Оцінка ефективності рекламної кампанії: порівняння вибраних методів, медіаресурсів і складання рекомендацій на перспективу. Поки ви самі про себе не заявите, про вас ніхто не дізнається! Розкрити ідею вашого продукту, донести високий рівень, величність вашого бренду, надіти на нього царську корону в очах споживача вам дозволить проведення рекламної кампанії. Digital Marketing Agency розробить для Вас ефективну рекламну кампанію гідну «царського» бренду.

Ведення соціальних мереж (FACEBOOK/INSTAGRAM) 3 000 грн. 

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість від 3 000 грн.

Створення облікового запису (фірмовий стиль профілю) аналіз ринку конкурентів. Складання контенту плану публікацій на 1-3 місяці. Написання текстів відповідно до контенту плану. Регулярне створення публікацій, пости та історії в INSTAGRAM І FACEBOOK. 3000 грн. / місяць

Розробка графічного дизайну від 500 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість в кожному випадку обговорюється окремо.

Створюємо всі графічні проєкти відповідно до ваших побажань і консультуємо для отримання ще кращого рішення.

  • поліграфічний дизайн;
  • розробку фірмового стилю компанії;
  • дизайн плакатів, упаковки та іншої продукції;
  • візуальне оформлення веб-сайтів.

Розробка презентацій від 1000 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість в кожному випадку обговорюється окремо.

Наші фахівці створять яскраві презентації під ваші потреби будь-якого формату. Вартість презентації на замовлення не має жорсткої фіксованої планки. Все залежить від завдань кількості слайдів та термінів. Мінімальна ціна створення макета слайда 100 грн.

Розробка логотипу 2 500 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість від 2 500 грн.

Логотипи різного роду складності та різного стилю. У вартість входить розробка (5 варіантів логотипу) 2500 грн.

Послуги копірайтингу від 200 грн.

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість від 200 грн.

Копірайтинг, тексти для сайтів, SEO – копірайтинг, рерайтинг, ньюсмейкінг, PR-матеріали, пости для соц.мереж, неймінг / слоган від 200 грн. (по 1000 символів)

Технічне обслуговування сайту 1200 грн. 

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість 1200 грн.

Технічне обслуговування сайту, резервне копіювання даних, оновлення сайту з резервної копії, допомога в реєстрації доменів, перереєстрація доменів, продовження реєстрації, захист сайту, профілактика злому сайтів, усунення вразливостей, моніторинг відвідуваності, оновлення модулів сайту, контроль працездатності сайту від 1200 грн. на місяць

Інформаційна підтримка сайту (магазину) порталу від 1500 грн. 

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість від 1000 грн.

Інформаційне наповнення сайту контентом, оновлення стрічки новин, наповнення Інтернет-магазини, додавання та зміна товару, опис товару, адаптація фотоматеріалів, оптимізація фото для пошукових систем, розміщення адаптації відеоконтенту для YouTube від 300 грн.

Налашування реклами FACEBOOK/INSTAGRAM 2 500 грн. 

Вартість:Що входить в послугу:
Вартість 2 500 грн

Реклама в соціальних мережах: FACEBOOK / INSTAGRAM. Таргетована реклама в соціальних мережах: FACEBOOK / INSTAGRAM налаштування реклами в INSTAGRAM + FACEBOOK. Супровід рекламної компанії (рекламний бюджет оплачується окремо). Надання звіту про рекламну кампанію. 2500 грн/місяць.

 

ВІДЕОЗЙОМКА – РЕКЛАМНИЙ ВІДЕОРОЛИК

Відеозйомка рекламних відеороликів, предметна відеозйомка, корпоративна, запис інтерв’ю, створення анімаційних роликів від 400 грн/год. З подальшим редагуванням та створенням відео продакшн (Розробка рекламних, інформаційних відеороликів з елементами анімації для бізнесу.).