БРЕНДИНГ

БРЕНДИНГ це не просто лице компанії! Це бачення!

Брендинг – процес створення і позиціювання компанії, її товарів і послуг. Мета брендингу – створення нового бренду, який буде мати свою філософію, цінності, правильне послання до споживача і якісне візуальне втілення.

Ми готуємо бренди до виходу в реальне життя, допомагаємо їм завойовувати своє місце під сонцем, зростати та розвиватися.

Брендинг
Брендинг. Бренд. Створення, Розробка та Дизайн бренду

Для цього ми розповідаємо про найважливіше, формуємо ставлення, робимо ВАС впізнаваними та переконуємо їх зробити вибір. Вам необхідні послуги по створенню нового бренду або ребрендинг вже існуючої марки? Ви хочете просто освіжити логотип або шукаєте підрядника, який виконає весь комплекс: дослідження, стратегія і креатив – під ключ? Ми надамо необхідну допомогу як на етапі планування створення власного бізнесу і вже існуючим компаніям, нових товарів або вже відомим маркам. Брендінг – це упакування Вашого бізнесу. Завдяки якісному виконанню «брендінгу» підвищується інтерес до Вашого бізнесу в рази з боку партнерів і клієнтів.

Отже, що ж входить в корпоративний брендинг:

  • ідеологія;
  • дизайн фірмового стилю;
  • дизайн друкованої та сувенірної продукції;
  • розробка концепцій оформлення річних звітів і буклетів;
  • дизайн і макетування періодичних видань;
  • створення брендбука;

Стартапам ми допоможе оцінити ситуацію на ринку, застережи ти  про ризики, виявить можливості, візьме участь у формуванні конкурентної стратегії, розробить і реалізує програму виходу на ринок. Існуючим компаніям наша команда допоможе знайти нові можливості для зростання, скоректує стратегію і тактику ринкової боротьби, допоможе знайти найкоротший шлях до споживача з мінімальними витратами. Ми створюємо бренди з нуля і оновлюємо вже існуючі: проводимо аналіз ринку, розробляємо стратегію бренду і його позиціювання, неймінг, фірмовий стиль і дизайн упаковки, будуємо систему інтегрованих комунікацій бренду. ЯКА КОМЕРЦІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ БРЕНДА? Ці функції і складають ключовий показник – КОМЕРЦІЙНУ ЕФЕКТИВНІСТЬ БРЕНДА. Які параметри впливають, на комерційну ефективність? Від чого залежить, щоб комерційна ефективність бренду була на високому рівні? Щоб оцифрувати цей показник, ми розробили власну методологію. Вона являє собою збалансовану модель, що складається з трьох частин: БРЕНД, ПРОДУКТ / ПОСЛУГА, КОМУНІКАЦІЯ. БРЕНД (Яку проблему вашого покупця вирішує ваш бренд і як він допомагає досягти прагнень в житті ваших покупців?) ПРОДУКТ (Наскільки ваш продукт відповідає рішенню вашого бренду?) КОМУНІКАЦІЯ (Де, кому і яким чином ваша комунікація доносить до вашого покупця рішення вашого бренду?)