Зображення для контекстної реклами

Зображення для контекстної реклами

Зображення для контекстної реклами

02.12.2020 Коментарі Вимкнено до Зображення для контекстної реклами By admin

Зображення для контекстної реклами

Як вибрати зображення для контекстної реклами

Про графіку для реклами не залишили ще тільки ледачий. Всі знають, що вибирати для контекстної реклами потрібно якісь особливі картинки. Але от про те, як і де їх підбирати, кажуть вже набагато рідше.

Базові правила підбору зображень для реклами

Незалежно від того, на якому майданчику ви плануєте запускати контекстну рекламу, є загальні правила, які допоможуть вам підібрати відповідні зображення.

Використовуйте тільки картинки з високою роздільною здатністю. Розмиті зображення з брижами і нечитабельним текстом можуть виглядати неакуратно і відштовхувати користувачів, що знижує кількість “кліків” по оголошенню.

Вибирайте картинки, які відповідають рекламованого продукту. Умовно, якщо ви продаєте саджанці плодових дерев, не варто використовувати в якості зображення фото букета квітів.

Намагайтеся підбирати зображення з однотонним контрастним фоном. На такому фото ваш товар буде легко розглянути.

Слідкуйте за тим, щоб всі елементи на зображенні були помітні. Не варто захоплюватися написами дрібним шрифтом і великою кількістю деталей.

Перевіряйте підібрані картинки на адаптивність. Ваше оголошення буде показуватися в різних форматах, тому важливо, щоб картинка виглядала привабливо в будь-якому вигляді.

Аматорські фото «на телефон», безсумнівно, в тренді зараз. Але вони гарні для Інстаграму, та й то – не для всякого аккаунта. Предметну ж зйомку краще робити професійно. Необов’язково замовляти фотографії всіх товарів дорогому фотографу. Але поставити хороший світло і знімати контрастні неспотворені зображення своїх товарів потрібно. Якщо немає такої можливості, використовуйте фото виробника.

Візуальний контент – привертає

В першу чергу ми бачимо картинку і лише потім читаємо слова. Текстове оголошення в рекламних оголошеннях Googl можуть легко може залишитися непоміченим, але якщо в нього додати красиву графіку, то воно привертає увагу.

Графіка для контекстної реклами

Графіка для контекстної реклами

Графіка для контекстної реклами

Підбираючи картинку, проявляйте фантазію і намагайтеся вийти за звичні рамки. Покажіть продукт в привабливому ракурсі, Ви можете це зробити частиною сюжету. Але не переборщіть з креативністю – неважко перейти грань і розмістити незрозуміле для потенційних покупців ваших послуг і товарів. По можливості використовуйте в кадрі героїв – люди викликають більше емоцій. Поважайте права видавців контенту. Враховуйте правила пошукових систем – неякісні зображення і неправомірний контент модерацію не пройдуть.

Якщо немає можливості створювати гарну графіку під цілі рекламних кампаній, використовуйте загальнодоступний контент. Рекламні системи спрощують задачу пошуку картинок, пропонуючи рекомендації з відкритих джерел.

Картинка повинна відповідність пошуковому запиту

Картинка не повинна вводити в оману. Її завдання – ілюструвати предмет реклами. Будь-які заявлені матеріали, моделі, характеристики не повинні підмінятися альтернативними: дерев’яні будинки залишаються з дерева, плитка печворк не замінює мозаїкою і так далі.

Картинка повинна відповідність пошуковому запиту

Картинка повинна відповідність пошуковому запиту 

Картинка для пошукових систем

Картинка для пошукових систем

Реклама заходів

Реклама заходів

  • Картинка повинна відповідність пошуковому запиту
  • Картинка для пошукових систем
  • Реклама заходів

Використання фото людей брендів

Дуже часто в якості рекламного зображення використовується обличчя великим планом. Цей прийом обґрунтований у разі, якщо персона відома цільової аудиторії – їй довіряють. Якщо у бренду є євангеліст або амбасадор – людина, чиє обличчя асоціюється з брендом, – його фото можна використовувати в рекламі. Звичайно, з дозволу персони.

Громадська організація "bcd"

Громадська організація “bcd”

Використання фото людей брендів

Використання фото людей брендів

Зображення можна завантажити на фото стоках, підбираючи досить реалістичні. Але краще робити свої. Замовити професійну фотосесію для рекламної компанії. Таким чином ви отримаєте відразу кілька плюсів!

  • Ваші картинки будуть унікальні!
  • Ви зробите якісний рекламний продукт!
  • Будете більш пізнавані, використовуючи (логотип) або символіку компанії.

Максимально використовуйте мальовані ілюстрації та колажі

Красиві сюжетні картинки можуть створюватися силами не тільки фотографа, але також графічного дизайнера і ілюстратора. У хід йдуть меми, мокап, колажі, діаграми, інфографіка, іконки, різні прийоми стилізації та т.д. Адже графіку можна зробити в незвичайному і привабливому ракурсі для будь-якого бізнесу.

Дизайнерская графика изображения для контекстной рекламы

Дизайнерская графика изображения для контекстной рекламы

Створені під замовлення креативи додають оголошеннях емоції – гумор, захоплення, розчулення і ін. Однак дійсно якісний продукт вимагає багато сил, часу і грошей. Якщо цього немає, шукайте відповідні ілюстрації, векторні зображення, іконки і інший створений дизайнерами контент на фото стоках.

Як експеримент можна створювати різні варіанти оголошень на групу ключових слів або сегмент аудиторії. В одному випадку відображати об’єкт реклами, наприклад зоопарк, бюро екскурсій, фермерський магазин, описуючи в тексті його особливості. В іншому – показувати емоційні кадри, підсилюючи ефект текстом з вигодою споживача. Аналізуйте, в яких оголошеннях CTR буде вище.

Вимоги до картинок в рекламі

Ось основні вимоги рекламної системи Google Ads для завантаження:

  • картинки – чіткі, з високою роздільною здатністю;
  • зміст картинки відповідає заголовку оголошення та змісту посадкової сторінки;
  • в кадрі відсутні елементи дизайну рекламних систем, продукція або символіка конкурентів рекламодавця, заборонена до реклами продукція (алкоголь, зброю та інше), елементи інтерфейсу, що вводять в оману (кнопки), контактні дані;
  • логотип, текст або водяний знак рекламодавця займають не більше 20% від всієї площі зображення, аналогічно – з однотонної заливанням;
  • не приймаються до реклами зображення ритуальних послуг, товарів для дорослих;
  • можуть бути відхилені зображення з еротичним підтекстом, шокуючі картинки, що викликають негативні емоції;
  • заборонені анімовані картинки в адаптивних оголошеннях Google Реклами.