Таргетингова реклама в соціальних мережах

Таргетингова реклама в соціальних мережах

Таргетингова реклама в соціальних мережах

Таргетингова реклама в соціальних мережах

Як працює таргетинг і сегментування аудиторії?

Таргет в маркетингу – це фокусування, виділення конкретної цільової аудиторії та створення рекламних кампаній спеціально для цієї групи. Такий підхід дозволяє зробити рекламу більш персоналізованих і доступним. Адже можливо врахувати багато факторів вік, географічне місце, уподобання, соціальний статус, інші інтереси!  Таким чином підвищується залученість цільової аудиторії та шанси на те, що лід (потенційний покупець або клієнт) зробить цільове дію – придбає товар чи послугу, запишеться на курс і так далі.

Сегментація цільової аудиторії за інтересами, місцем розташування, віком та іншими параметрами допомагає краще зрозуміти потенційного клієнта та створити інформаційний портрет що надалі допоможе зрозуміти яку рекламну стратегію обрати щоб максимально впливати за допомогою реклами.

Основні опції орієнтування реклами:

– географічний таргетинг;
– за інтересами або тематиками;
– за часом показу;
– соціально-демографічний;
– поведінковий таргетинг.

Переваги таргетованої реклами
Рекламодавець отримує можливість показувати рекламу тим користувачам, яких найімовірніше зацікавить даний продукт. Інформація про аудиторію дозволяє також робити рекламу більш персоналізованої за змістом. Це знижує витрати, збільшує коефіцієнт конверсії та окупність інвестицій.

Крім того, статистика таких кампаній допомагає визначити, наскільки ефективний той чи інший спосіб орієнтування. Якщо тематична група не приносить результату, її можна видалити з налаштувань рекламної кампанії та направити бюджет на більш прибутковий сегмент користувачів.

Таргетована реклама несе в собі плюси не тільки для рекламодавців, але і для споживачів. Інформаційний простір перевантажено непотрібною інформацією і рекламою.

Застосування таргетингу дозволяє користувачам частіше бачити в рекламному потоці продукти цікавить сегмента, наприклад, в стрічці новин Facebook, відео на YouTube. Деякі ресурси передбачають можливість вибору тематики реклами.

Принцип роботи таргетингу в маркетингу

Цей підхід складається з декількох етапів:

Моніторинг. Збирається інформація про потенційного споживача: вік, захоплення, місце розташування, соціальний статус та інші деталі. Потрібно зрозуміти, якими соціальними мережами користується клієнт, які сайти відвідує, коли і так далі. Чим більше даних, тим краще, адже потрібно націлюватися на певну групу користувачів.
Аналіз. На цьому етапі вся зібрана інформація аналізується. На підставі даних можна зрозуміти, як може діяти клієнт, де він отримає рекламне повідомлення, його переваги та інші нюанси, які потім допоможуть в налаштуванні кампанії.
Створення контенту. Тепер, ґрунтуючись на проаналізованої інформації, можна створити персоналізоване повідомлення, яке зацікавить клієнт. Рекламний таргетинг в інтернеті повинен сприйматися людиною так, ніби оголошення створено саме для нього.
Розміщення реклами. Володіючи інформацією про те, де проводять час клієнт, відбираються канали реклами. Це можуть бути пошукові системи (Google Adwords, Yandex Direct) і соціальні мережі (Facebook, Instagram, LinkedIn, та інші).