ТАРГЕТИНГ

Як працює таргетинг і сегментування аудиторії?

Таргетинг

Як працює таргетинг і сегментування аудиторії?

Розвиток інтернет-технологій відкрив нові можливості у сфері маркетингу. Аналітичні системи, лічильники, внутрішні трекери сайтів дозволяють відстежувати поведінку користувачів — інтереси, географічне місце, географічні дані, відвідувані сайти та сторінки, пошукові запити і т.д. Така статистика дає можливість ділити аудиторію на сегменти.

Традиційна реклама, наприклад, на телебаченні, радіо, в засобах масової інформації, охоплює всіх споживачів, включаючи тих, хто не є цільовою аудиторією рекламодавця. Кількість побачили таку рекламу вище, що також збільшує ціну. Однак більша частина показів як правило не знаходить відгуку.

Перевагою таргетованої реклами це можливість вибору групи користувачів, потенційно зацікавлених в продукті. Така реклама є більш ефективний з точки зору конверсій і витрати бюджету.
Що таке орієнтування — це спосіб відбору аудиторії за заданими критеріями до цільової. Термін походить від слова target – ціль або мішень. Результатом таргетингу є цільові покази реклами — користувачам, на яких орієнтований продукт або послуга.

Основні опції орієнтування реклами:

– географічний таргетинг;
– за інтересами або тематиками;
– за часом показу;
– соціально-демографічний;
– поведінковий таргетинг.

Переваги таргетованої реклами
Рекламодавець отримує можливість показувати рекламу тим користувачам, яких найімовірніше зацікавить даний продукт. Інформація про аудиторію дозволяє також робити рекламу більш персоналізованої за змістом. Це знижує витрати, збільшує коефіцієнт конверсії та окупність інвестицій.

Крім того, статистика таких кампаній допомагає визначити, наскільки ефективний той чи інший спосіб орієнтування. Якщо тематична група не приносить результату, її можна видалити з налаштувань рекламної кампанії та направити бюджет на більш прибутковий сегмент користувачів.

Таргетована реклама несе в собі плюси не тільки для рекламодавців, але і для споживачів. Інформаційний простір перевантажено непотрібною інформацією і рекламою.

Застосування таргетингу дозволяє користувачам частіше бачити в рекламному потоці продукти цікавить сегмента, наприклад, в стрічці новин Facebook, відео на YouTube. Деякі ресурси передбачають можливість вибору тематики реклами.