МАРКЕТИНГОВЕ АГЕНСТВО

МАРКЕТИНГОВЕ АГЕНСТВО

МАРКЕТИНГОВЕ АГЕНСТВО

Digital Marketing Agency – це  студія повного циклу аутсорсингових послуг у сфері маркетингу та реклами.

Ми – колектив творців. Ми проектуємо, розвиваємо, дивуємося, розробляємо стратегії, керуємо, ідеалізуємо, оптимізуємо – і ми робимо це тому, що ми захоплені. Пристрасть охоплює нас, зачаровує нас, мотивує нас, штовхає нас шукати істину, сенс і розум, і тому ми надаємо правльні рішення.

Завдяки нестандартному мисленню та методичним підходом до роботи. Керуєючись результатами нашого унікального розуміння складних відносин між людьми. Розробляємо і впроваджуємо рішення, які приводять до реальних результатів. Креатив, дизайн, PR, медіа-планування, аналітика, SMM, Інтернет-проекти, промо-акції, презентації та події – ось наші напрямки діяльності. Ми кайфуємо від досягнення чітких цілей.

ДОСЛІДЖЕННЯ

Вивчаємо стан (самопочуття) бренду (товару, послуги, бізнес-ідеї). Аналізуємо імідж бренду та його відображення у точках дотику до цільової аудиторії.

СТРАТЕГІЯ

По опрацюванні існуючого стану справ ми промальовуємо вектори руху бренду в майбутньому. Задля росту рівня пізнаваності й лояльності Цільової аудиторії, збільшення частки ринку.

ТАКТИКА

Спланувавши оптимальний шлях, покроково реалізуємо програму дій за допомогою відпрацьованих інструментів комунікації: реклами, PR, промо-акції та подій-зустрічей із Цільовою аудиторією.

Сьогодні світ змінюється швидше, ніж будь-коли в історії людства. Змінюється і то, як люди сприймають і споживають інформацію, продукти та послуги. Маркетингові та бізнес-підходи, які працюють сьогодні, вже не будуть працювати завтра.

Протягом багатьох десятиліть інвестиції в розробку і створення сильних брендів були основою стратегій більшості компаній.

У нових реаліях досягнення конкурентних переваг вимагає виходу за межі традиційних підходів і розширення звичного інструментарію. Сильні бренди продовжують залишатися головним активом, але все більшу значимість набувають завдання по формуванню унікального споживчого досвіду, що дозволяє вибудовувати з споживачами довгострокові відносини в постійно змінюваних умовах, високою конкуренцією, а також активно розвиваються цифрових медіа та цифрових технологій.

Формування унікального споживчого досвіду – складне завдання, що вимагає консолідації багатьох експертиз і формування команд, здатних розробляти і впроваджувати інтегровані технологічні рішення.