Стратегія створення іміджу підприємства

Стратегія створення іміджу підприємства

Стратегія створення іміджу підприємства

Стратегія створення іміджу підприємства

Як створити імідж підприємству?

Яку обрати стратегію та технологію для формування іміджу підприємства?

На сучасному етапі досить важливу роль у збереженні та зміцненні позицій підприємства на ринку відіграє реклама. При правильній організації реклама стає ефективним засобом і сприяє швидкій реалізації виробленої продукції. Але для того щоб реклама працювала потрібно розробити рекламну стратегію, яка дозволяє уникнути помилок при проведенні реклами, дозволяє мінімізувати ризики пов’язані з непорозумінням у сприйнятті споживачів, а також підвищити ефективність реклами. Розробка рекламної стратегії допомагає підприємству успішно справлятися зі своїми проблемами збуту, сформувати позитивний імідж, успішніше конкурувати з іншими підприємствами.

Рекламна стратегія – це система скоординованих заходів, які використовуються підприємством для досягнення своїх цілей. Рекламна стратегія описує яким чином рекламодавець досягне поставлених цілей.

Кожне підприємство, яке займається випуском продукції або наданням послуг на сучасному етапі існування, повинне займатися рекламною діяльністю та її плануванням.

Планування рекламної діяльності підприємства – це досить складний і важливий процес, який входить в складний комплекс робіт для проведення рекламної кампанії підприємства.

Планування рекламної кампанії поділяється на наступні етапи:

– визначення цілей рекламної кампанії;

– розробка рекламної ідеї та стратегії рекламної кампанії;

– дослідження ринку;

– розробка бюджету рекламної кампанії;

– вибір засобів поширення рекламної інформації;

– вибір графіку проведення рекламної кампанії.

Стратегія рекламної діяльності підприємства є складовою комплексу планування в цілому і містить такі етапи процесу планування: вибір рекламного звернення та вибір засобів розповсюдження реклами. Свою рекламну стратегію підприємство повинне визначати, виходячи зі здатності виділятися серед конкурентів на загальному ринку та забезпечити споживачам унікальний вид товару чи послуги. Тому для формування іміджу підприємства важливим є те, щоб рекламне звернення було легким, тобто швидко і просто запам’ятовувалось для споживачів. Також рекламодавцю слід обрати найбільш рентабельний  для нього засіб розповсюдження реклами, через те, що існує велике розмаїття потенційних носіїв реклами, вибір якого залежить від цілей, які переслідує підприємство своїми рекламними оголошеннями, від товару, від розміру бюджету, а також від особливостей регіону, в якому підприємство працює. Якщо рекламодавці націлять свою рекламу на створення найбільш сприятливого іміджу з найбільш різко визначеною індивідуальністю для своїх товарів, то в остаточному підсумку одержать більшу частину ринку  й найбільші прибутки.

Рекламна ідея – вдягнені у визначену художню форму, аргументи і факти, що є основою рекламного повідомлення і базою формування переконання споживача про те, що саме даний товар здатний найбільшою мірою задовольнити його потреби. Ідея – це концепція характеру рекламного впливу, його змісту і спрямованості.
Оформлення ідеї матеріалізується в розробці сценарію чи плану на основі якого створюється рекламне повідомлення (текст, фотографії, музичний супровід і т.д.) і формується програма рекламної кампанії. Ідея може втілюватися в літературній (текстова, вербальна) і художній (образотворча, візуальна) формах.
 

Для того, щоб реклама працювала, потрібно розробити стратегію рекламної кампанії.

Це дозволяє:

  • уникнути помилок при проведенні реклами;
  • мінімізувати ризики зв’язані з непорозумінням споживача;
  • підвищити ефективність реклами.

Як ми розробляємо рекламну стратегію:

  • проводимо маркетингові дослідження;
  • розробляємо інформаційну суть рекламного звертання;
  • плануємо об’єм та тривалість рекламного звертання;
  • плануємо проведення рекламних заходів;
  • плануємо засоби поширення рекламної інформації;
  • плануємо бюджет на проведення реклами;
  • формулюємо рекламну стратегію та описуємо все в письмовій формі.

Всі ці пункти плавно переходять у створення рекламної ідеї оскільки принципово важливо, щоб ідея була узгоджена з рекламною стратегією.

Для того, щоб детальніше дізнатись про послугу, або  замовити її, звертайтесь за нашими контактами.

Будемо раді Вам допомогти.

Сподіваємося на довгострокову та взаємовигідну співпрацю!