Що таке семантичне ядро?

Підбір семантичного ядра

Що таке семантичне ядро?

Семантичне ядро

Підбір семантичного ядра

Що таке семантичне ядро?

Здалося б, таке незрозуміле слово, але насправді все набагато простіше, ніж здається.

Семантичне ядро ​​— це всього лише список ключових слів або фраз спеціально підібрані для правильного написання статей, наповнення сайту або для реклами в Google Adwords.
Своєю чергою ключові слова — це слова або словосполучення, які визначають зміст тексту на вашій сторінці та є пошуковим запитом, тобто те, що людина вводить в пошуковик.

Наприклад, якщо ви шукаєте для себе “слона” і в пошуковик вписуєте «купити слона», то ваш запит і є ключовим словосполученням. А для того, щоб правильно оптимізувати сайт, у вашому текст на сайті має бути кілька разів прописано ключове слово або словосполучення та бажано в різних варіаціях (купити слона, купити слона недорого, купити слона з доставлення).

Так навіщо складати семантичне ядро ​​якщо можна просто добре писати статті що б користувачам було цікаво читати. На жаль, дуже багато саме так і думають і в такому випадку просувають свій сайт набагато довше та менш успішно за своїх конкурентів.

Уявімо що ви будуєте свій будиночок мрії та вибираєте варіант як вам здається набагато зручніше, просто якісно починаєте будувати, але вже в середині будівництва або того гірше в самому кінці, ви розумієте що десь щось упустили наприклад забули провести каналізацію або НЕ правильно провели електрику та ось вам доводиться все переробляти заново і ви втрачаєте вкладені вами час і гроші. Такий варіант не найкращий, погодьтеся? Адже все потрібно робити в потрібний час.

Отже, як правильно зібрати симатичне ядро!

 

1. Зробити маркетинговий аналіз. Для того що б правильно зібрати семантичне ядро, вам потрібно буде провести аналіз ваших конкурентів, по яких запитах вони просуваються, про що пишуть на своєму сайті це також допоможе вам у створенні нових цікавих ідей, завдяки яким ви зможете поліпшити свій бізнес.

2. Створити правильну структуру сайту з огляду на симатичне ядро. Від кількості підібраних вами пошукових запитів буде залежати структура сайту і які статті на ньому будуть написані.

3. Семантичне ядро ​​допоможе вам зрозуміти на які теми повинні бути написані ваші статті і які ключові слова, і словосполучення в них будуть знаходитися. Це допоможе вам якісно наповнити сайт.

4. Натикаючись на нові запити, ви зрозумієте які розділи вам слід додати.

Створення якісного семантичного ядра може зайняти не один день і це нормально. Не потрібно жаліти часу на детальний аналіз, тому що в найближчому майбутньому це допоможе принести трафік на ваш сайт.

Семантичне ядро ​​сайту — це список ключових слів і фраз, під які оптимізується як проєкт в цілому, так і окремі його сторінки. При складанні семантичного ядра необхідно враховувати, що воно повинно містити цільові запити, тобто ті, які актуальні для бізнесу або тематики контентного проєкту.

 

Частота і конкурентність обраних ключових слів

Варто звернути особливу увагу на частоту підібраних ключових слів. Залежно від частоти запитів у пошукових системах запити діляться на:
високочастотні запити (ВЧ) – як правило, це запити з одного слова загального значення (наприклад, будівництво, податки, сайт);

средньочастотні запити (СЧ) – змінені ВЧ із додатковими словами уточнюючого характеру. Зазвичай це дво або трислівні запити (наприклад, купити шпалери, оптимізувати сайт, нерухомість у Києві тощо);

низькочастотні запити (НЧ) – змінені СЧ із більш глибокими доповненнями й уточненнями, специфічні словосполучення (наприклад, купити шпалери в Києві недорого, оптимізувати сайт недорого й швидко, нерухомість у центрі Києва недорого тощо).
Визначте 20 – 30 запитів і просувайте в пошукових системах зі знанням справи, це дасть більш вагомий ефект, ніж якщо просувати абияк 50 запитів. І не забувайте про унікальність контенту, просування лише інструмент, а не кінцевий продукт, а користувачів цікавить лише інформація.

Конкуренція запиту залежить від кількості видаваних результатів. Якщо їх досить багато й інформація детально розписана значить запит висококонкурентний.

При створенні семантичного ядра зверніть увагу на таку особливість, як використання орфографічно неправильно складених запитів користувачами Інтернету. Їх дуже багато і якщо брати це до уваги при просуванні, то можна домогтися певних успіхів.

Для чого насправді потрібно семантичне ядро?

Якщо мова йде про новий сайт, воно є основою для проєктування його структури, майбутніх сторінок і формування контент-плану. При роботі над вже що існує веб-проектом, семантичне ядро ​​може бути використано для поліпшення оптимізації розділів і сторінок, а також, збільшення кількості посадкових сторінок, що необхідно для збільшення трафіку з пошукових систем.