Розробка рекламної стратегії

Розробка рекламної стратегії

Розробка рекламної стратегії

Розробка рекламної стратегії

Як правильно розробляти рекламну стратегію?

Так само, як маркетингова стратегія реалізується через формування комплексу маркетингу, комунікаційна стратегія – за допомогою комунікаційної суміші, так і рекламна стратегія має свою структуру.

Детальну інформацію та консультацію Ви зможете отримати у менеджера рекламного агентства «DMA» Digital Marketing Agency  по телефону: (098) 300 0 310, чи напишіть нам в  зручний для Вас мессенджер.

Основними складовими рекламної стратегії є:

1. Визначення цільової аудиторії.

2. З’ясування предмета реклами, розробка концепції товару.

3. Формування каналів рекламних комунікацій.

4. Розробка рекламного звернення.

Замовити розробку рекламної стратегії

Замовити розробку рекламної стратегії

Цільова аудиторія є адресатом рекламної комунікації. Як правило, вона рідко не збігається з цільовим ринком в маркетингової стратегії. У той же час керуючі рекламою не повинні обмежувати коло свого впливу тільки споживачами. Необхідно впливати і на тих, хто приймає рішення про покупку. Відомо, наприклад, що більше половини всіх чоловічих сорочок купують жінки (для своїх чоловіків, синів і т.д.), тому в рекламі чоловічих сорочок ця цільова аудиторія повинна бути відповідним чином враховано.

Стратегія – це принципове рішення того, як використовувати ресурси для подолання «опору», що заважає досягненню цілей. Реклама не є винятком. Перш за все, існує бар’єр сприйняття товару, але також є і розташування, відношення, бажання і переконання, які рекламодавці прагнуть змінити або зміцнити.

Отже, стратегічне планування – це процес визначення цілей (чого ми хочемо досягти), вибору стратегії (як ми цього досягнемо), розробка тактики (як втілити це в життя). Стратегічне планування необхідно для узгодження всіх елементів рекламної кампанії за видами носіїв, часу, бюджету. Стратегічний план допомагає більш ефективно використовувати кошти, виділені на проведення рекламної кампанії. Він складається спільно замовником і рекламним агентством.

В випадку формуванні рекламної стратегії керуючий повинен не тільки чітко уявити, що є предметом реклами, але і розробити його концепцію. Концепція рекламованого товару в даному випадку є просте формулювання того, як реклама представить товар цільової аудиторії. Це один з найскладніших елементів рекламної стратегії, який надає величезний вплив на всі інші її елементи. Проста формулювання потребують відповідей на багато питань. Перш за все: як товар позиціонується на ринку? Яке його місце в комплексі маркетингу? На якій стадії життєвого циклу знаходиться товар? До якої групи товарів він відноситься? Які упаковка, якість, марка? І так далі.

Визначити можна його наступним чином: «Позиціонування – дії по розробці пропозиції компанії та її іміджу, спрямовані на те, щоб зайняти відособлене сприятливе положення у свідомості цільової групи споживачів. Остаточний результат позиціонування товару – успішне створення орієнтованого на ринок пропозиції цінності продукту – простого і чіткого твердження, що пояснює, чому цільової аудиторії слід купувати товар компанії-постачальника ».

Якби маркетинг мав справу лише з явними потребами і споживачі знали і визначали з першого погляду, які товари найкраще їх задовольнять, реклама була б потрібна лише для того, щоб поширювати інформацію. Але маркетинг має справу не тільки з існуючими потребами, а також і з бажаннями, які можуть бути прихованими до тих пір, поки не активізуються рекламою.
Потенційні покупці також зовсім не обов’язково розуміються на особливостях товару настільки добре, щоб передбачити свої відчуття після його придбання і використання. Навіть якщо мова йде про харчові продукти, які споживачі спробували, але вони їм не сподобалися, все ще є шанс. Може бути, приготовані по-іншому, вони припадуть їм до смаку.

Реклама – це спосіб донести до інших опис ситуації, альтернативу рішення проблеми, новий погляд на веші або повідомлення, яке підкріплює існуючу точку зору. Реклама може заповнити прогалину, що виникає при простому спостереженні і поверхневій оцінці. Вона надає свіжу інформацію, точку зору і відповідні образи, дозволяють посилити те, що було раніше відомо.