СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

Розробка рекламних кампаній

Рекламна кампанія – це ваша головна зброя у війні за місце під сонцем для вашого бренду. Недостатньо просто створити бренд, розробити дизайн упаковки, назва і фірмовий стиль необхідно ще й піднести вашій цільовій аудиторії.

Рекламна кампанія як раз і призначена для інформування споживачів про компанію, її продукт або послугу, привернути до них увагу і сформувати позитивний імідж в очах аудиторії. Якщо ваш бренд якісний, унікальний і «гідний королів» про це повинні знати не тільки ви і ваша компанія, це необхідно донести до всіх.

Рекламна кампанія як маленьке бій за увагу та визнання аудиторії. Вона допомагає продемонструвати унікальність вашого продукту, концепцію позиціонування, легенду бренду, конкурентні переваги товару.

Ефективність рекламної кампанії, в порівнянні з окремими рекламними заходами, доведена світовою практикою. Ефект від окремих рекламних заходів значно нижче, а витрати відчутно збільшуються, в зв’язку з цим зростає актуальність планування рекламних заходів в комплексі.

Стратегія проведення ретельно спланованих рекламних заходів і організації подій для просування компанії або продукту на ринок – це рекламна кампанія.

Основна її мета – донесення якісних рекламних повідомлень про продукт до кінцевого споживача за допомогою різних видів реклами і відповідних рекламних носіїв. Важливу роль відіграють зміст і форма подачі рекламних повідомлень, дизайн реклами, засоби поширення реклами, час виходу повідомлень, кількість публікацій і т.д.

Залежно від цільової аудиторії, охопленню, засобів реклами, цілям розрізняють велике число видів рекламних кампаній.

Види рекламних кампаній

Згідно об’єкта рекламування виділяють наступні види рекламних кампаній:
– Рекламна кампанія для окремого товару, продукту. Такі кампанії доцільні тоді, коли планується запуск нового продукту або ж впали продажі існуючого товару і необхідно їх «оживити».
– Іміджева кампанія – рекламна стратегія для торгової марки в цілому, бренду або компанії-виробника.

Залежно від поставлених цілей:
– Рекламна кампанія для успішного запуску нового продукту;
– Для збільшення обсягів продажів компанії;
– Кампанія для підтримки рівня збуту існуючого товару.

За охопленням рекламна кампанія може бути:
– міжнародного рівня;
– національного рівня;
– регіональна;
– локальна.

Залежно від цільової аудиторії:
– Орієнтована на споживачів;
– Розрахована на продавців і дилерів;
– Спрямована на конкурентів.За тривалістю дії виділяють такі рекламні кампанії:
– Короткострокова (до 1 місяця);
– Середньострокова (від 1 до 6 місяців);
– Довгострокова (більше 6 місяців).

Для того щоб розробити стратегію проведення рекламної кампанії потрібно чимало попрацювати. Чим якісніше буде реклама, тим меншої кількості публікацій і матеріальних засобів вона зажадає для ефективного впливу на споживача.

План рекламної кампанії складається з наступних пунктів:

1. Підготовка до рекламної кампанії. На цьому етапі визначаються цілі рекламної кампанії та основні завдання. Для цього, в першу чергу, необхідно провести дослідження ринку і аналіз конкурентних компаній, сформувати основні характеристики цільової аудиторії і її потреби, визначити бюджет кампанії і терміни її проведення.
2. Розробка рекламної кампанії. Визначення оригінальної ідеї кампанії і формування стратегії її проведення. Вибір засобів реклами, медіапланування. Розробка дизайну, виготовлення рекламних матеріалів, POS-матеріалів, написання рекламних текстів.

Це найважливіший і визначальний успіх етап, так він включає основні процеси, такі як медіапланування і розробка дизайну реклами. Те як, в який час, за допомогою яких засобів і в якому вигляді ви піднесете рекламу масам, визначить успіх всієї рекламної кампанії.

Медіапланування включає в себе вибір медіаресурсів, розкладу показу рекламних матеріалів, оптимізацію розміщення за охопленням аудиторії, вартості реклами і іншим характеристикам. Дизайн реклами та дизайн-концепція – основні засоби, за допомогою яких можна виробити стійкі асоціації у споживачів і відгук на рекламну кампанію, побудувати емоційний ряд і донести потрібну інформацію. Дизайн реклами – це наочне графічне представлення ідеї рекламної кампанії, яке відображається в рекламних модулях преси та журналів, на виставкових стендах, дизайні зовнішньої реклами та інших рекламних площинах.

3. Проведення рекламної кампанії: розміщення реклами, розповсюдження рекламних матеріалів, проведення рекламних заходів.
4. Оцінка ефективності рекламної кампанії: порівняння вибраних методів, медіаресурсів і складання рекомендацій на перспективу.

Поки ви самі про себе не заявите, про вас ніхто не дізнається! Розкрити ідею вашого продукту, донести високий рівень, величність вашого бренду, надіти на нього царську корону в очах споживача вам дозволить проведення рекламної кампанії.
Digital Marketing Agency розробить для Вас ефективну рекламну кампанію гідну «царського» бренду.

Працюючи з нами, ви отримуєте можливість:
– привернути увагу конкретно ваших споживачів;
– сформувати сприйняття вашої торгової марки, бренду, компанії, товарів або послуг компанії;
– закріпитися у свідомості споживачів, стати впізнаваними, залучити цільову аудиторію;
– сформувати і зміцнити довіру до бренду і лояльність споживачів.