Рекламні хитрощі

Рекламні хитрощі

Рекламні хитрощі

13.03.2021 Коментарі Вимкнено до Рекламні хитрощі By admin

Рекламні хитрощі

Кращі рекламні компанії в історії.

На які тільки хитрощі не йдуть продавці, аби ти купив їх товар. Адже мета реклами — викликати інтерес до продукту і продати його.
Відомий французький публіцист і експерт в області реклами Фредерік Бегбедер якось сказав розумну річ: “Люди не знають, чого хочуть, до тих пір, поки їм цього не запропонують”. І з цим важко не погодитися, особливо коли маркетологи використовують нестандартні підходи, намагаючись привернути нашу увагу.
Що таке ефективна реклама? Звичайно ж та, яка приводить нас до наміченої мети. Саме вона повинна переконати нас у перевагах продукту і викликати бажання його купити. Однак принцип «бачу результат — не бачу перешкод» часто обертається тим, що в боротьбі за споживача компанії використовують будь-які засоби
«Купуйте какао Ван Гуттена!» (Ван Хаутена)

Digital Marketing Agency пропонує послуги: smm просування, графічна та медійна реклама, контекстна реклама та реклама у соцмережах, створення та просування бренду, написання та копірайтинг текстів.
Наші контакти:
📲 (098) 300 03 10
📲 (050) 527 08 42
📲 (067) 223 08 25

Злочинець, засуджений в 1865 році до смертної кари, вигукнув, стоячи на ешафоті, в натовп: «Купуйте какао Ван Гуттена! (Ван Хаутена) »Зробив він це в обмін на солідну суму від виробника какао для своїх спадкоємців. Буквально на наступний день Ван Гуттен (Ван Хаутен), став одним з найвідоміших людей, його ім’я друкувалося в усіх газетах, а какао моментально розкуповувалося з прилавків.
З перших днів винаходу голландським «шоколадним магнатом» Конрадом Ван Гуттеном преса для тисняви ​​смажених какао — бобів з метою отримання з них першого какао — напою, перед майбутнім підприємцем стала складне завдання реалізації свого нового продукту серед споживачів. Біда полягала в тому, що в середині 19 століття серед європейського населення були дуже популярні інші напої, а саме чай і кава. А тому, новий продовольчий товар повинен був не тільки довести свої кращі якості перед конкурентами, а й сформувати власну клієнтуру.
Як і всі рекламні діячі того часу, Ван Гуттен вирішив проводити зі своїми майбутніми клієнтами всілякі лекції та бесіди щодо корисності какао. Було виведено багато формул, завдяки яким спантеличений клієнт дізнався, що какао є не тільки смачним напоєм, але і має лікувально — оздоровчі властивості, навіть аж до того, що покращує зір, підвищує ріст волосся і зміцнює зуби. Один з рекламних гасел того часу: «Какао Ван Гуттена — нерви міцні як канати». Однак навіть можливе заспокоєння нервів не дало позитивного ефекту, і тоді було прийнято нове рішення — розповідати споживачеві про поєднання низької ціни та високої якості.
Так, експортовану в царську Росію какао Ван Гуттена забезпечувалося листівками, де пояснювалося, що «заможні не зможуть знайти  кращого напою, а бідні отримают недорогий напій». Однак це теж не спрацювало, і тоді Ван Гуттен приймає рішення позиціювати своє какао як напій для дітей. Але, на жаль, консервативні батьки дітей, здебільшого вважали за краще поїти своїх чудових чад традиційними соками та чаями.
І можливо, що какао Ван Гуттена так і було б забуте історією, якби не один кричущий випадок, який звеличив цю торгову марку на вершину рекламного Олімпу.
У 1865 році співробітники фірми Ван Гуттена (Ван Хаутен) знайшли в столиці Голландії людини, якого засудили на страту. За певну суму грошей, яка дісталася його родичам, нещасний видав «жарт», який зробить безсмертним цей напій. Безпосередньо перед своєю стратою на очах у багатотисячного натовпу, засуджений вигукнув своє останнє слово: «Пийте какао Ван Гуттена!».
Весь Амстердам обговорював це кричущий випадок — дами розмовляли про це в літературних салонах і на званих вечорах, а місцеві газети рясніли новими заголовками та підраховуючи гроші, які компанія Ван Гуттена заплатила нещасному.
І що найдивніше — з того часу концепція ексцентричної реклами почала розвиватися величезними кроками та сьогодні, її активно використовують у багатьох рекламних кампаніях.