Навіщо потрібні чат-боти?

Кому і навіщо потрібні чат-боти

Навіщо потрібні чат-боти?

03.05.2019 Коментарі Вимкнено до Навіщо потрібні чат-боти? By admin

Навіщо потрібні чат-боти?

Кому і навіщо потрібні чат-боти?

Кому і навіщо потрібні чат-боти

Кому і навіщо потрібні чат-боти

Незважаючи на те, що боти ще не досягли того ступеня розвитку, коли вони будуть в точності повторювати манери реальних людей, месенджери вже еволюціонували настільки, що можуть значно поліпшити ту сторону бізнесу, яка, здається, не змінювалася роками – продажу і підтримку клієнтів.

Чат-боти – це не новий інструмент, проте вони стають популярнішими з кожним днем завдяки мессенджерам. Тому радимо не ігнорувати цей інструмент і зробити його одним з елементів своєї маркетингової стратегії якомога швидше.

Популярність месенджерів зростає з кожним днем, особливо в порівнянні з додатками соцмереж. Попереду всіх – Facebook Messenger, аудиторія якого виросла до 900 млн користувачів з моменту його запуску в 2011 році.

Що ви можете зробити за допомогою «чат-бота» в месенджері:
• Допомогти клієнту прийняти рішення про покупку;
• Опрацювати заперечення;
• Збільшити середній чек;
• Запропонувати знижки;
• Відповісти на питання про наявність товару і повідомити користувачів про надходження його на склад;
• Отримати зворотній зв’язок;
• Автоматизація процесів;
• Надати інформацію про доставку;
Клієнтський сервіс – це та область, де ваша присутність необхідно. Зрозуміло, його можна і потрібно автоматизувати, розбавляючи живе спілкування, наприклад, автоответа повідомленнями, однак налагоджувати відносини з аудиторією доведеться самостійно.
Чат-боти – це не новий інструмент, проте вони стають популярнішими з кожним днем завдяки мессенджерам. Тому радимо не ігнорувати цей інструмент і зробити його одним з елементів своєї маркетингової стратегії якомога швидше.