Ми створюємо яскравий графічний РЕКЛАМНИЙ ДИЗАЙН

Графічний рекламний дизайн 

Ми створюємо яскравий графічний РЕКЛАМНИЙ ДИЗАЙН

20.01.2021 Коментарі Вимкнено до Ми створюємо яскравий графічний РЕКЛАМНИЙ ДИЗАЙН By admin

Ми створюємо яскравий графічний РЕКЛАМНИЙ ДИЗАЙН

Графічний рекламний дизайн 

Роль графічного дизайну

Розповідаємо про основні напрямки рекламного дизайну, про його ролі в маркетинговій кампанії і про те, що повинен враховувати дизайнер при роботі з фірмовим стилем.

У рекламі існує правило трьох секунд, саме стільки часу достатньо людині, щоб він, глянувши на листівку або пакування, отримав інформацію про продукт. За допомогою кольорових сполучень, ілюстрацій і інших засобів графічного дизайну реклама за кілька миттєвостей розповідає покупцеві про переваги товару. Щоб клієнт зміг правильно «прочитати» таке рекламне повідомлення, дизайнеру необхідно враховувати потреби цільової аудиторії, розуміти особливості сприйняття кольору і звертатися до емоцій покупця.

Графічний дизайн – це що таке?

Графічний дизайн – це інструмент візуальної комунікації. Сфера його застосування не обмежується рекламою, оскільки існують напрямки, які не пов’язані з маркетингом. Це wayfinding (оформлення покажчиків, табличок), UI (розробка користувальницьких інтерфейсів в програмах і мобільних додатках). Перед дизайнерами, які працюють в цих напрямках, стоїть завдання максимально доступно передати інформацію і допомогти людині зорієнтуватися в просторі. Графічний дизайн в рекламі служить для досягнення інших цілей. Він повинен привертати увагу покупців, виділяти продукцію на тлі аналогічних товарів конкурентів.

Дизайнер розв’язує завдання, використовуючи художні засоби:

• кольорові акценти, контрасти;

• лінії, штрихи, плями;

• абстракції;

• масштабування;

• ефект руху та ін.

Перший етап розробки графічного дизайну – проведення брифінгу. Дизайнер отримує від замовника інформацію про бренд, про переваги та філософії компанії. Використовуючи ці відомості, він візуалізує рекламну ідею. Якісний графічний дизайн підвищує лояльність покупців і сприяє ефективності маркетингової компанії.

Види рекламного графічного дизайну

Існує кілька напрямків рекламного графічного дизайну:

• Бренд-дизайн. Створення візуальної айдентики – фірмового стилю, логотипу, брендбуку. Перед дизайнером стоїть завдання зробити бренд впізнаваним, продумати всі деталі стилю від кольору до оформлення паперових бланків. Цей напрямок містити інші види дизайну – роботу з друкованою продукцією, пакування, оформлення сайту компанії.

• Пакування. Зовнішній вигляд продукту – один з основних інструментів маркетингу. Щоб сприяти зростанню продажів, пакування повинна бути такою, що запам’ятовується, незвичайної, що створює позитивне враження. Дизайнери оформляють етикетки, коробки, фірмові пакети, пляшки.

• Рекламна поліграфія. Реклама на брошурах, листівках, візитках і інших паперових матеріалах. Робота в цій області графічного дизайну вимагає глибокого розуміння друкованого процесу, володіння програмами верстки (наприклад, Adobe InDesign), знання властивостей паперу і фарб.

• Ілюстрація. Створення художніх зображень, які вирішують маркетингові завдання. Використовуються для оформлення пакування, поліграфії, зовнішньої реклами. Часто дизайнер працює разом з художником-ілюстратором.

• Motion Design. Відеоролики, анімації, GIF, презентації, 3D-композітінг, відеобекграунди. Елементи Моушн-дизайну широко використовуються в рекламі. Для створення рухомих зображень необхідне знання спеціалізованих програм (After Effects, Premiere Pro). Особливість цього напрямку графічного дизайну в тому, що воно існує тільки у віртуальному середовищі.

• Дизайн середовища. Вивіски, оголошення, плакати та банери, які служать для залучення покупців. Щоб зовнішня реклама гармонійно поєднувалася з навколишнім середовищем, при роботі над нею можуть знадобитися знання архітектурного планування. Перелічені напрямки тісно пов’язані один з одним – так, брендинг охоплювати всі види рекламного дизайну, а ілюстрація широко застосовується в оформленні пакування продукту.

Зазвичай дизайнери не спеціалізуються на одній області і працюють відразу в декількох напрямках.