Які види реклами доступні у Viber?

Просування брендів у Viber

Які види реклами доступні у Viber?

Реклама у Viber

Розробники Viber запустили нові рекламні формати для просування брендів через месенджер.

Тепер рекламодавці можуть просувати продукти за допомогою реклами після дзвінка між користувачами, оголошень в магазині стікерів, реклами в десктоп-версії месенджера, а також за допомогою клікабельних стікерів і стікерів з аудіоповідомленнями.

Реклама після дзвінків з’являється по закінченню розмови між користувачами і являє собою короткий текст із зображенням.

Для просування  брендів у версії для комп’ютерів Viber, для просування  брендів доступна банерна реклама, найближчим часом також з’явиться відеореклама розміром 300×250.  Відеореклама буде відтворюватися автоматично, звук в ній відтворюється при наведенні курсору.

У мобільному додатку також є розміщення оголошень на сторінці завантаження стікерів – користувачі бачать їх після завантаження наборів.  Наприклад, це може бути банер з посиланням на додаток в Google Play.

Протягом декількох тижнів рекламодавці також отримають можливість просувати бренди за допомогою клікабельних і аудіостікерів.  За стікерами можуть «ховатися» посилання на спонсорські сторінки з інформацією про спецпропозиції, анонсами подій, трейлером нового фільму і так далі.

Аудіостікери автоматично відтворюють короткий ролик з рекламою, наприклад, кінопрем’єр, телешоу або нових музичних альбомів популярних виконавців.  Додати рекламу компанії можуть тільки у свої брендовані стікери, уточнили в Viber.  За словами представників сервісу, користувачі мессенджера відправили один одному більш як 26 млрд. стікерів.

У Viber не виключать, що в перспективі можуть дозволити користувачам відключати показ оголошень в месенджері за додаткову плату.  Але в рамках нинішньої політики розробники сервісу намагаються інтегрувати нові інструменти так, щоб вони не завдавали незручності користувачам, відзначили в компанії.