Формування іміджу компанії

Формування іміджу компанії

Формування іміджу компанії

09.01.2022 Коментарі Вимкнено до Формування іміджу компанії By admin

Формування іміджу компанії

Навіщо та для кого формувати позитивний імідж компанії?

Формування іміджу компанії на прикладі

Імідж компанії – це якийсь образ, який уособлює Вашу компанію для інших людей.

Наприклад, швейцарський годинник у всіх асоціюється з точністю, а німецькі машини – з надійністю та безпекою. Такий самий образ є у будь-якої організації, у будь-якого бренду.

Відразу наголошу на тому, що ніхто не працює над іміджем від любові до мистецтва. Бізнес завжди зав’язаний на гроші, на продажі, тому формування іміджу несе в собі суто практичну функцію – формування лояльності до компанії. І далі про це докладніше.

З розвитком Мережі споживачі стали більш вибірковими. Інформація стала доступною широкому загалу. І перш ніж стати чиїмось клієнтом, партнером чи співробітником, більшість користувачів інтернету вивчають думки, порівнюють, формують своє уявлення про фірму і вже на основі цього ухвалюють рішення.

Розвиток іміджу організації – це першорядне завдання власника бізнесу. Адже інакше жодні кошти, вкладені в рекламу та просування, не окупляться.

Якщо Вас не хвилює, як сприймає Вашу організацію цільова аудиторія, Ви не займаєтесь розвитком фірми та не працюєте над іміджем, то Вас:

не впізнають на ринку;
не виберуть серед конкурентів;
не сприймуть серйозно партнери та спонсори;
не порекомендують друзям та знайомим клієнти;
не порадують прибутковістю фінансові звіти.