Брендбук

Брендбук

Брендбук

15.03.2021 Коментарі Вимкнено до Брендбук By admin

Брендбук

Що таке брендбук?

Брендбук – це офіційний документ, у якому представлені стандарти візуального стилю вашої компанії. У нім описані основні ціни та особливості просування та розвитку бренду. Двох однакових брендбуків не буває. У той час, як одні компанії роблять упор на аспекти дизайну, інші створюють більш детальний документ з оглядом компаній та правилами взаємодії з клієнтами та діловими партнерами.

В брендбук входить максимально повний опис всього дизайну фірмового стилю – від базових графічних елементів до реалізації на конкретних носіях.
Брендбук вирішує два важливі завдання.

Digital Marketing Agency пропонує послуги: smm просування, графічна та медійна реклама, контекстна реклама та реклама у соцмережах, створення та просування бренду, написання та копірайтинг текстів.
Наші контакти:
📲 (098) 300 03 10
📲 (050) 527 08 42
📲 (067) 223 08 25

Перше, це презентація остаточної ідентифікації замовлення. Тут можна дізнатись, як зібрані в одному місці графічні елементи доповнюють іншого і як вони будуть виглядати на об’єктах реального світу.
Друге, брендбук – це інструкція для всіх, хто буде працювати з фірмовим стилем компанії. Зазвичай айдентику бренда замовляють на аутсорсі. При цьому в компанії може бути штатний дизайнер, який займається поточними завданнями. Ще є маркетолог, створює концепцію реклами, або SMM-щик, який оформляє повідомлення.
Тим людям важливо знати, як співпрацюють фірмові кольори, де використовують різні варіанти логотипу та якісь шрифти, що надходять на той чи інший випадок.
Незважаючи на те, що дизайн основних носіїв презентують у брендбуці, все передбачити не можливо. У компанії з’являються продукти, які вимагають нове упакування. Для них запускаються чергові рекламні кампанії, а для баннерів та листівок потрібен новий дизайн. Усі ці завдання зазвичай вирішують у штаті, але з урахуванням правил і рекомендацій з брендбука. Він необхідний, щоб підтримувати єдине підприємство стилю.

Що входить в розробку брендбука

Розробка брендбука – досить абстрактне поняття, і якщо така задача стоїть у ТЗ, то вимагає певних уточнень. Тут можна зрозуміти три види робіт:
Розробити фірмовий стиль з нуля або провести редизайн – змінити чинний ідентифікатор під нові потреби компанії. Брендбук у данному випадку – це формат оформлення робіт.
Доповнювати існуючий фірмовий стиль. Іноді у компанії є лише логотип та один фірмовий колір, але для вирішення нових завдань необхідні більше квітів та варіативна графіка. У цьому випадку дизайнер повинен розробити існуючу концепцію та представити нові рішення у брендбуке.
Зверстати брендбук. Буває, що фірмовий стиль є, а брендбука немає. У цьому випадку від дизайнера потрібно просто формувати брошуру.
Брендбук – це своєрідне зберігання всіх зображень, шрифтів та способів компонування, які можуть бути використані в компаніях для оформлення носіїв. Він невід’ємний від фірмового стилю.

Більше інформації про брендинг